Vragen en Klachten
Bij onze Klantenservice kunt u terecht met al uw vragen en ook als u een klacht hebt kunt u die bij ons neerleggen. U kunt daarnaast ook altijd kijken bij onze veel gestelde vragen of uw antwoord hier misschien tussen staat. U kunt uw vraag, opmerking of klacht mailen via het contactformulier. Onder normale omstandigheden wordt uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoord, in andere omstandigheden reageren we binnen maximaal 14 dagen. U kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00uur en zaterdag van 8:30 – 14:00 uur op telefoonnummer 06-43878886. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door ACB Bekleding? Dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)
Het is mogelijk om bij een product te kijken of het voorradig en of het geschikt
product is voor uw model. Op de homepage door de zoek functie “producten
eenvoudig zoeken” door te selecteren kunt u zien welke producten geschikt en
beschikbaar zijn. Op de productpagina is het zichtbaar of het op voorraad is.
Twijfelt u over een product dan kunt u via de contactformulier of telefonisch via
ons klantenservice contact opnemen.
Garantie
Op onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie
wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van
mag verwachten.
In België en Duitsland geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de
consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Het kan voorkomen dat je bestelling niet volledig is geleverd. Hierbij kan je denken aan de handleiding, grip zak met haakjes of eventueel andere kleine benodigdheden. Neem dan contact met ons op, je kan dit doen via ons contactformulier je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur, zaterdag van 8:30 – 14:00 uur op telefoonnummer 06-43878886. Vermeld dan wel je bestellingnummer zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Controleer altijd bij binnenkomst of je bestelling compleet is, wij verzoeken je een eventueel gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je in Europa woont en je bestelling laat bezorgen op een adres in Nederland, Duitsland of België.
Voor het bestellen van een onderdeel zoals bijvoorbeeld een hoofdsteun, onder of rug stoelhoes of armsteunen etc. verwijzen we je om contact op te nemen via contactformulier of telefonisch via ons klantenservice. Zo kunnen we jou informeren of het betreffende onderdeel nog verkrijgbaar is en wat de eventuele kosten zijn.
ACB Bekleding verstrekt op geen enkele wijze data of contactgegevens voor het gebruik van commerciële doeleinden.